Satışdan Sonra Dəstək

Biz yalnız satış prosesində deyil, həm də satış sonrası xidmət prosesində sizi dəstəkləyirik

Bizimlə Əlaqə Saxlayın

Satışdan Sonra Dəstək

Müasir iş dünyasında müştəri məmnuniyyəti müəssisələr üçün ən təsirli tədbirlərdən biridir. Satış sonrası dəstək məhsul və ya xidmət alındıqdan sonra müştəriyə göstərilən texniki dəstəkdir.

Satış sonrası xidmətin mahiyyəti sənaye və məhsuldan asılı olaraq dəyişə bilər. Satış sonrası xidmətlərin ən çox yayılmış növlərini aşağıdakı kimi sadalamaq olar:

  • Quraşdırma əvvəli xidmətlər (məsələn, quraşdırma təlimatı)
  • İstifadəçi təlimi
  • Zəmanət xidməti
  • Onlayn dəstək
  • Geri qaytarma / dəyişdirmə
  • Ehtiyat hissələri dəstəyi
  • Problemlərin aşkarlanması və aradan qaldırılması
  • Xidmət müqavilələri
  • Təkmilləşdirmələr / yeniləmələr

Şirkətlər satış sonrası dəstəkdən biznes strategiyası kimi istifadə edirlər, belə ki, bu, çox vaxt müştəri məmnuniyyətinin daha yüksək olmasına, marka sədaqətinə, hətta marketinqin artmasına səbəb olur. Satışdan sonrakı dəstək proseslərinə avtomatlaşdırmanın daxil edilməsi işi asanlaşdırır və müştərilərlə münasibətlərin asan idarə olunmasını təmin edir.

Oskon Avtomatlaşdırma sizə təkcə satış proseslərində deyil, həm də satışdan sonrakı proseslərdə dəstək olur.

Kullanıcı deneyimini geliştirmek ve web sitesi trafiğini analiz etmek için çerezleri kullanıyoruz. “Kabul Et” seçeneğine tıklayarak, web sitemizin Çerez Politikamızda açıklandığı şekilde çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz.